Powered By Blogger

wtorek, 16 października 2012

Długaśny post:)

Dzieję się dużo, ale ostatnio miałam taki brak weny że ani biżuteria ani przydasie nie poszły w ruch. Najpierw musiałam się za klimatyzować w nowej pracy, ale na szczęście był wysyp pewnych urodzin czy innych uroczystości i trzeba było wsiąść się do pracy.


Najpierw pochwalę się bukiecikiem jaki zrobiłam dla Natalki z okazji jej 2 urodzin.
Kartkę miałam uszykowaną była taka: kartka miś, ale dorobiłam jej kilka szczegółów, min. w środku jest rysunek autorstwa mojego dziecka:), a że to misiowe więc bukiecik misiowy też:)




Fotki trochę mi dzisiaj nie wychodziły bo oczywiście akumulatorki nie naładowane:(:(

Ale bukiecik się podobał i to się liczy. Leciutki, bez zbędnych drucików i innych zabezpieczeń, w sam raz dla dwulatki.



I zrobiłam jeszcze kartkę podziękowanie za życzenia urodzinowe, które Lilka dostała. Kartko-ramka musi doczekać się naładowania akumulatorków niestety. Mam jeszcze kilka prac do obfotografowania, ale póki co ładujemy:)


Bilans dwulatka jaki miałyśmy odbył się super, Lilka waży 12 kg i mierzy 89 cm. Kawał kobietki już jest.


A ja póki mam wolne to korzystam, dzisiaj byłyśmy właśnie u Natalki i Lilka bawiła się klockami, a najbardziej podobała się jej zabawkowa kuchenka i obie pichciły sobie obiadki.:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli pozostawisz po sobie ślad:)