Powered By Blogger

wtorek, 7 stycznia 2014

Podsumowanie wszystkiego:)


Obiecałam sobie dużo rzeczy na nowy roku:) Powolutku udaje mi się jakoś je realizować:)
Nowy rok zaszaleliśmy i spędziliśmy w doborowym towarzystwie, a nasza Lilka spędziła z dziadkami i ciocią Alą.

Tutaj my: mój rolnik i "JA"
 A to ja w przebraniu nie wiadomo o co chodzi tzn pożyczyłam od dziecka koronę i skrzydełka (które niestety troszkę przyciasne).
Lilka bawiła się świetnie i my bawiliśmy się świetnie.

Nowy rok także rozpoczęłam od tego: link do opisu jak można po imprezie wytrzeźwieć:) rower



Ogarniam się w dobrą stronę więc postanowienia się realizują.


Wrzucam fotki z ostatnich prac także:
bransoletki:




 choinka:

 drzewka różane: niektóre nawet świecą




                                                            stroik świąteczny:
                
                                                        torcik z pieluszek i misiem:


doniczka kwiatkowa ze słodkościami:


                      pudełko na chrzest (zamówienie na tzw wczoraj czyli mało czasu)


                       A przed świętami dostała swoją kartę dawcy czyli jestem w rejestrze:)


A na koniec moja kicia:) Ogon i uszka zrobiłam sama. Udało mi się znaleźć 11 akumulatorków więc będę mogła w końcu robić zdjęcia aparatem. Posprzątałam Lilki zabawki i jakoś się okazało, że były pochowane w nich.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli pozostawisz po sobie ślad:)