Powered By Blogger

wtorek, 6 grudnia 2011

Świątecznie




Jedne z kartek świątecznych, które zrobiłam, ciężko mi teraz cokolwiek robić z powodu Lili, która jak tylko coś robię to oczywiście mi przeszkadza. Kochane dziecko wie jak mamie poprzeszkadzać hi hi.
Ale kilka karteczek jest i kilka czeka na fotki, żeby im zrobić.
Wena oczywiście mnie nie opuszcza na szczęście.

Oczywiście dużo się u nas dzieje, Lila coraz więcej psoci, nauczyła się wskakiwać na łóżko, a dzisiaj to nawet weszła na łóżko wujkowe.
Mikołajkowo było także, nie można narzekać, a ponieważ Lila dostała zabawki kąpielowe więc nie obyło się bez płaczu, żeby wyjść z łazienki. Dziecko nie mogło zrozumieć, że już woda zimna.


Na koniec fotka antenkowa:)




Bochenek ze swoimi antenkami hi hi!!!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli pozostawisz po sobie ślad:)