Powered By Blogger

piątek, 17 lutego 2012

Walentynka na SP #19

Powstała kartka na wyzwanie na SP kartki #19.

Wytyczne: - kartkę zdobimy amorkami, skrzydełkami, itp. ale nie używamy serduszek
- dopuszczalne kolory: biały, różowy, czerwony, szary, brązowy, czarny
- użyj tektury
- należy użyć sznurka







Pierwszy raz  zrobiłam kartkę z dużą ilością tektury, którą pomalowałam białą  akrylówką, skrzydełka także wycięłam sama. sznurkiem przewiązałam, dodałam na spód brązowy kawałek brystolu, kilka kropek czerwonych i tekturka klatki.


1 komentarz:

  1. Aniu karteczki doszły!!! Są wspaniałe!!!
    I myślę, że bardzo fajnie, że pisałaś ręcznie. Są przez to bardzo osobiste.

    Miło mi poinformować, że zostałaś Przyjacielem Scrappo!!!

    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli pozostawisz po sobie ślad:)