Powered By Blogger

wtorek, 29 maja 2012

Biżuteria dla siostry:)

Moja siostra zamówiła, żeby jej zrobić bransoletkę ponieważ spodobały się jej co mamie zrobiłam.:) Ale oczywiście ich nie obfociłam więc tych nie zobaczycie. Ale, ze miałam wizję w głowie kolczyków to i one powstały do kompletu i wisiorek.





Butelka to przerobione opakowanie po przyprawie płynnej do zup, które służy za stojak na biżuterię:)

Trochę ozdób i się prezentuje nie najgorzej.




Kolczyki piórka z bliska



Bransoletka do kompletu


I całość razem.




Prócz tego zrobiłam z pewnych odpadów bransoletkę jeszcze inną, ale nie do kompletu.









Coś mnie ostatnio na biżuterię wzięło nie wiedzieć czemu.


A na koniec Lila jak kwiatki podlewa i wita się na Zawodach Balonowych z Panem PIKUSIEM:)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli pozostawisz po sobie ślad:)