Powered By Blogger

piątek, 11 maja 2012

Biżuteryjnie......

Na blogu Craftmania jest bardzo fajne wyzwanie, szczegóły tutaj: click.


Zawsze chciałam zrobić coś z biżuterii i mam w końcu szansę się wykazać. Zrobiłam zawieszkę do torebki, ale jakby bym znalazła taki łańcuch jak chciałam to może by powstał naszyjnik.

A tak prezentuje się mój wytwór:






Zaczynając z czego powstało:
- baza to stara bransoletka,
- kwiatek to kapsel z papierowym obrazkiem pokrytym preparatem do spękań i odbitym stemplem, ćwiekiem oraz materiałowym kwiatkiem z tył i podklejony kawałkiem beermaty,
- motylek to stempel odbity na beermacie pomalowany czym się dało od lakieru do brokatu i preparatu do spękań i podklejony kawałkami koronki.



Z resztę zrobiłam coś:) Jestem z siebie dumna:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli pozostawisz po sobie ślad:)