Powered By Blogger

wtorek, 8 maja 2012

Trochę czasu minęło:)

Od ostatniego wpisu..... Ale cóż czas ucieka szybko, a nie zawsze się znajdzie, żeby to wszystko ogarnąć.
Zaczynając od początku, to do żłobka się nie dostaliśmy niestety. Co zrobić jak w naszym mieście tylko jeden żłobek państwowy:(

Ale za to majówka była udana, zwiedziliśmy Osiek nad Notecią a właściwie skansen. Są tam wiatraki, chatki i ogółem co jakiś czas festyny. Teraz właśnie także był festyn gdzie piekli chleb, gofry, warzyli piwo (nawet smakowało). Ogółem była super zabawa.




                                                          Fotka na tle wiatraka:)


                     A tutaj Lila tańcuje:) Ciotka Ala pstrykła taką fajną fotkę:)



Ale także się nie obijałam i kilka prac powstało, przede wszystkim zaproszenia na ślub mojej siostry z kawowymi kopertami hi hi ( po nocy jak się coś robi to czasem tak jest, jak się koperty białe nie podobają:).


Użyłam mojego ulubionego stempelka z Montażowni:) oraz stempelek z napisem zaproszenie ze scrap.com.pl. 
A papier baza to karton wizytówkowy, a na wierzchu to papier z galerii rae.



Zrobiłam także pierwszy raz kartkę księgę z papierów galeria rae. Jak dostałam zamówienie na kartkę to wiedziałam, że użyję tego papieru:)

Kura na taką kartkę znalazłam tutaj: click.


Doniczkowe kwiatki oczywiście  z kursiku od Joasi:)

 Przy okazji naprodukowałam, też dużo kwiatków.



A na pewne urodzinki dla osoby, która nie obchodzi urodzin zrobiłam opakowanie na czekoladę, żeby taka łysa nie była:)





I do tego totolotek:) mam nadzieję, że z wygraną:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli pozostawisz po sobie ślad:)