Powered By Blogger

niedziela, 8 lipca 2012

Wyzwanie gazetowe

Informację o wyzwaniu są na blogu "Na Strychu", wystarczy kliknąc w obrazek.




Ja pokusiłam się o notes, którego okładka jest gazetą (dokładnie "Głosem wielkopolskim"), oraz kotek zrobiony jest z gazety.

Przy okazji wykorzystałam taśmę dekoracyjną zakupioną jakiś odległy czas temu.............. gdzieś w jakimś papierniczym sklepie.




Trochę pokomibinowałam, użyłam nawet farby akrylowej czarnej do kwadracików gazetowych, farbek akwarelowych, pisaka czarnego, ba nawet użyłam perełek w płynie i folii holograficznej.


Notes taki trochę poplątane z pomieszanym, ale męczyłam go kilka dni, żeby okleić zwykły zeszyt gazetą. Ale się udało:)
I zgłaszam zakręconego kota na wyzwanie gazetowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli pozostawisz po sobie ślad:)