Powered By Blogger

niedziela, 26 sierpnia 2012

Lampion

W naszym mieście jest sklep w galerii handlowej o dumnej nazwie "Fabryka wnętrz" i tam w ostatnim czasie wypatrzyłam takie coś: lampion.


Bardzo mi się spodobał, a że cena 89 złotych plus 11 za serduszko mnie powaliło. I postanowiłam coś w ten deseń zrobić. I powstało takie coś, jak na pierwszy raz to mi się podoba. Już wiem jakie poprawki muszę zrobić następnym razem, ale przynajmniej cena mojego wytworu jest niska. Kilka reklam i trochę sznurka, lakiery i farby, troszkę drutu. No i słoik po kawie plus świeczka tealight.

Mój ma wymiary wysokość 12 cm a otwór 10 cm. W dalszym czasie chcę spróbować większy zrobić.







Byłyśmy z Lilką i Fredziem kilka dni temu na spacerze po szyszki, a znalazłyśmy kilka grzybków przy drodze.









Moje dziecko koniecznie chciało się nimi pochwalić. Zresztą ostatnim czasie zaczynam mówić już więcej. Woła kota: "Czarny gdzie jesteś?" "Pada deszcz" czy nawet "Dziękuję". Także korzysta częściej z nocnika. A jak włączy się jej tryb gadania to już masakra...................... nawet mnie potrafi przegadać. Biedny Tatuś hi hi dwie gaduły ma w domu.

1 komentarz:

Będzie mi miło jeśli pozostawisz po sobie ślad:)