wtorek, 5 marca 2013

Inspirujemy??:)



 Na  scrap-ścinkach jesteśmy jedną z gościnnych projektantek i mamy nadzieję, że zainspirujemy kogoś.


Praca ma być zielona, ekologiczna i wiadomo ścinkowa. Długo myślałam co tu zrobić, aż natchnieniem był dla mnie pewien wierszyk o "Marysi i Krasnoludku". Coś lubię te krasnoludki ostatnio i tak mam jakieś skłonności do zamykania ich w różnych miejscach.



Takim o to sposobem powstał słoik z krasnoludkiem:


Kawałki zielonego papieru przerobiłam na liście oraz domek dla ptaszków, resztki różniaste (w tym nawet ususzony żołądź ) posłużyły za ozdobę. Z pokrywki i kawałka zielonej krepiny zrobiłam czapkę i takim sposobem krasnal ma swój ekologiczny domek:)


Pozdrawiam wszystkich zaglądaczy:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli pozostawisz po sobie ślad:)