Powered By Blogger

poniedziałek, 11 listopada 2013

Wymianka zakładkowa:)

Na blogu Scrappo wymienialiśmy się zakładkami:)  Moją parą była osóbka z Szydełkiem w Oko.


Ja postanowiłam użyć w końcu moje tekturki z I Kropka, a przy okazji znalazłam jakieś ze Scrapiniec. Papier UHK  i ze Scrap.com.pl


Zakładka dwustronna i nawet ciekawa wyszła:)


 A tutaj całość jaką upchałam do koperty he he. Tak upchałam, że do skrzynki by nie weszło i musiałam wysłać poleconym, a przy okazji trafiłam na awarie na poczcie i myślałam, że mnie trafi.


Ja otrzymałam taką śliczną romantyczną zakładeczkę:) Cieszę się bardzo ponieważ przy moim szczęściu czytania książek w wc to za zakładkę wkładałam papier toaletowy, a teraz czyta mi się milej mając takie cudo:)





Broszka kokardka przypadła Lilce bardzo i przypina ją do płaszczyka bądź kurtki jak wychodzimy. Kwiatuszki są świetne i na pewno je niedługo wykorzystam:)

Uważam, że wymianki są super, a była to moja druga wymianka:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli pozostawisz po sobie ślad:)