Powered By Blogger

czwartek, 28 lipca 2011

Wyzwanie Miesięczne_Temat II_MAŁE FORMY

Zaczynając od początku to zawzięłam się, żeby zrobić prace na te wyzwania.

Wpisy  tak nie od początku, ponieważ wyzwanie pierwsze ze złotem obsycha:):) Jak zrobię fotki to wrzucę.


Opis wyzwania tutaj  wyzwanie.



A, że pogoda do niczego to przynajmniej jak mi Lila pozwoli to działam:)



Oto moja interpretacja zmiany pudełka po zapałkach:)







Wyszedł mi taki zawieszek ze sówką:) Sówka ze scrapińca tylko mały rozmiar, którą dostałam gratis:),  papier posztukowany z resztek i taki ze scrap.com.pl. W środku motylek i kamyczki, kawałek serwetki i drzewko, takie coś eko:) A pod spód podkleiłam tag z tej serii z sklepu Lemonade.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli pozostawisz po sobie ślad:)