Powered By Blogger

czwartek, 18 sierpnia 2011

Czwartkowe pomysły;)

Lila dzisiaj był u dziadka Rysia na działeczce:) Wpadłam na pomysł, że można ją podrzucić bo dziadek ma urlop i będzie na działeczce. Oba się wymęczyły nawzajem tak, że Lili jak dojechałam ten kawałek do domu z działki zasnęła. :):)

Potem poszłyśmy na spacerek do hurtowni, która niestety była czynna tylko do 17 i zaliczyłyśmy spacerek z Fredziem:)



Ino ktoś tylko podejdzie!!!!!!

Lila śmiało smyczkę trzymała z minką, tylko ktoś spróbuje podejść:) Hi hi


Co najważniejsze zauważyłam, że dziadek nauczył się zostawiać komentarz:):) Brawo!!!


Jedna ważna informacja to taka, że w końcu mam kolorowy tusz do drukarki i wielgaśny pomysł na zaproszenia na roczek. Zainspirowałam się pewnymi, ale mam swoją wizję:)




Lili na działce, zdjęcie zrobione przez dziadka:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli pozostawisz po sobie ślad:)