Powered By Blogger

sobota, 29 października 2011

Kratkowe wyzwanie

Na blogu sklepu Hopmart  wyzwanie na coś kratkowego:)
Wytyczne był takie:
- praca ma być z jakimś elementem w kratkę
- należy użyć sznurka
- ulubiony cytat
- przynajmniej jeden guzik i coś w kwadracie (może to być np. baza kartki).
 
 
A, że znalazłam fotki Lilki wydrukowane, które miały iść do albumu, ale jakoś bardziej chodził za mną obrazko-ramka.

Powstał taki oto twór, tylko jak zwykle biegałam po pokoju, żeby jakieś widoczne fotki powstały. Niestety aparat do niczego mam, szkoda, że nasza stara cyfrówka wyzionęła ducha bo lepsze fotki robiła.

Jeszcze na leżąco:)
Już wiszę:)




Jest i guzik i sznurek










Trochę inne miejsce

Jest i cytat, który wynalazłam gdzieś w internecie i mi się bardzo spodobał: "Dziecko bawiąc się doznaje po raz pierwszy w życiu radość twórcy i władcy" A. Kępiński

I są elementy kratki wokół:)

 I co najważniejsze są elementy w kwadracie:):)


Okaz będzie wisiał u Lili w pokoju, a póki co jest na gościnnych występach w gościnnym:)

 
 
 

1 komentarz:

  1. Rameczka wyszła śliczniutka. Zdjęcia córci świetnie się prezentują w okienkach:))
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu HopmArtu

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli pozostawisz po sobie ślad:)