Powered By Blogger

środa, 16 listopada 2011

Album jesienny na SP

A oto co należy zrobić, aby przystąpić do konkursu:

  • temat konkursu: "Złota Polska Jesień" 
  • należy stworzyć mini album o tematyce jesiennej (mini, czyli mniejszy niż format 20 x 20)
  • musi to być nowy - świeżo wykonany specjalnie na ten konkurs album
  • album musi mieć min. 4 karty + 2 okładki
  • musi zawierać zdjęcia, a więc być autentycznym scrapbookiem

Udało mi się zrobić album i bardzo się cieszę, ponieważ mojej Lili bardzo się podoba i ciągle go ogląda:)

Dla chwil jak ona się cieszy i pokazuje paluszkiem warto było go zrobić.

Użyłam techniki zrobienia bazy z pomysłu jaki był na scrapki.pl wyzwaniowo, a konkretnie sposób składania pochodził z filmiku. Użyłam papieru Canson brystol 300g, czerwony. Wycięłam i poskładałam, wymiary albumu to 15*15. Papiery użyte różniaste i ozdoby, można powiedzieć, że nawet resztki użyłam jakie się nawinęły.
Miało być troszkę inaczej, ale podczas robienia wyszło takie coś. Użyłam kilka shaker-boxów, czy jakoś takoś to się nazywa.

Album zawiera okładkę przód i tył i 5 stron.








Zdjęcia niestety nie najlepszej jakość bo mój aparat to złom i fotek nie chce dobrych robić:( i nie udało mi się sfotografować wszystkich stron bo okazało się, że nie wyszły wszystkie zdjęcia czytelnie:(:(

Ale najważniejsze dziecku się podoba:)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli pozostawisz po sobie ślad:)