Powered By Blogger

poniedziałek, 23 stycznia 2012

Album

Zacznę od tego, że zrobiłam kilka prac, które w końcu umieszczam bo już podarowane zostały, a po drugie to przechodzimy bolesne ząbkowanie, a konkretnie wyrzynają się 4:) Wiec mała marudka nie pozwala mamie zająć się niczym innym jak tylko opiekowaniem się Lilą:)


A skończyłam album dla babci. Wyszło coś takiego:)










Trochę poukrywanych fotek, papierków w większości ze scrap.com.pl oraz zrobiłam do tego pudełko, ale niestety nie do końca mi się podobało:(
Baza albumu to baza ze scrap.com.pl, papierki to przede wszystkim zestaw świątecznyzimowa bajka, a jak mi zbrakło to wykorzystałam co miałam czyli mix.
Napis album to ramka także ze scrap.com.pl ciasteczko prezentowe to było dodane do któregoś zamówienia  i do tego preparat do spękań .
Kółka na spięcie albumu także z tego sklepu albumowe kółka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli pozostawisz po sobie ślad:)