Powered By Blogger

piątek, 13 stycznia 2012

Mała zapowiedź i kartka:)

Praca wre nad projektem "ALBUM".

Okładka i strony już są, teraz tylko fotki i upiększyć do końca.

Oto mniej więcej co dzisiaj zrobiłam.




Trochę papierów poszło,  ale warto:)
Zrobiłam też kartkę na imieninki Marianka. He he miało wyjść trochę inaczej, a Lila nie pozwoliła mamie działać i wena mi uciekła.


Powstało takie coś^^



Może jeszcze coś pozmieniam hmmm........... zobaczymy.


A moje kochane dziecko już potrafi dużo samo zjeść korzystając z widelca albo rączek. Dzisiaj zjadła dwa obiadki, najpierw z pojemniczka takie, po czym musiałam wyprać i umyć fotelik, ale co tam. A drugi raz jadła z nami ziemniaczki i jajko sadzone plus gziczek do tego. Oczywiście biszkopty to wcina w dużej ilości ostatnio. Trzeba będzie do Biedronki się przejść na zakupy.



Na koniec dzisiejsze wieczorne budowanie z klocków:)




1 komentarz:

  1. Patrze, patrze i napatrzeć się nie mogę!! Jutro musisz wszystko "na żywo" pokazać!!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli pozostawisz po sobie ślad:)