Powered By Blogger

piątek, 9 marca 2012

Prezentowo:)

Trochę się narobiłam przez te ostatnie dni:)
Wena twórcza aż kipiała, ale w końcu coś mi się podoba.

Na pierwszy ogień zestaw dla jednej solenizantki marcowej, która ma urodzinki, a właściwie miała




Póki co pudełko i kartka:)



A teraz lecimy dalej czyli prezent niespodzianka:) Szczegóły będą jutro:) Hi hi póki co, żeby nie zdradzić niespodzianki.


Zapakowane wygląda tak:):)





A tutaj karteczka:) O taka sobie:)







Lila od dwóch tygodni używa nocniczka, ale póki co raz przyszła z nim, żeby załatwić potrzebę. Ale umie sobie na nim usiąść i potrafi nawet sobie wykorzystać go jako krzesełko.

Jestem z niej dumna, a co najważniejsze od dwóch dni kubkujemy:)  O dziwo jak wyciągnęłam zabezpieczenie z kubka i leci z niego mocniej to Lila z niego częściej korzysta:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli pozostawisz po sobie ślad:)