Powered By Blogger

poniedziałek, 12 marca 2012

Pierwsza kartka i album:)

 Zawartość pudełka to ALBUM:)
Całość otwarta

Okładka z cytatem od Jolagg :)










Lili odcisk dłoni:)







Całość po otwarciu



 W albumie wykorzystałam papierki jakie miałam ponieważ za długo myślałam nad prezentem i nie zdążyło by zamówienie przyjść, a tutaj jeszcze trzeba było go zrobić. Wiec jest lekki misz masz:)




Poprawiłam trochę kartkę, zaznaczyłam serduszka wycięte dziurkaczem brzegowym.
Obrazek z galerii papieru (ale chyba już niedostępny ponieważ nie mogę go znaleźć), kawałek gospody, kawałek taśmy białej, papier  brązowy to ze scrap pasji.

Karteczka





Róże
Zrobiłam też do prezentu róże z krepy, ale niestety zamiast zielonych łodyżek były filetowe hi hi:)





A na koniec pierwsza kartka świąteczna na Wielkanoc:)

Papiery ILS, i własny kurczak:)


1 komentarz:

  1. Róże z fioletowymi łodyżkami też wywołały mój uśmiech hihi
    Bardzo ładny album.
    Kartka wielkanocna z własnym kurczaczkiem jest super :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli pozostawisz po sobie ślad:)