Powered By Blogger

niedziela, 22 lipca 2012

Kwiatki znowu atakują:)

Zacznę od miłego dziękuję za kometarze z postu poniżej odnośnie liftu kartki.


A teraz do rzeczy czyli ścinki atakują ponownie, szczegóły tutaj: click. Moje wariajce na ten temat obrazuje to coś: kartka w pudełku





Zapakowane w pudełko i zgodnie z tematem ścinkowe kwiatuchy:) Czyli kółka w roli głównej i to z tego małego dziurkacza, a inspiracji dostarczył mi ten post: click. I takim sposobem przydają się czasem odpady kwadraciki i koła:)

Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej nocki. Ja mam pewien plan i muszę go uaktywnić.

1 komentarz:

  1. Świetne kwiatki w doniczce! Bardzo udany pomysł. Serdecznie dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Scrap Ścinkowym.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli pozostawisz po sobie ślad:)