Powered By Blogger

czwartek, 12 lipca 2012

Rolki i kartka

Na SP jest wyzwanie na kartkę ze sznurkiem, mnie wzięło o tak:



A po za tym moje dziecko od tygodnia nie używa "SMOCZKA - DYDUSIA". Jestem z Lilki bardzo dumna, chociaż dzisiaj miała kryzys bo jakiś stary nie wiadomo skąd pod łóżkiem znalazła:( Ale udało się jej wytłumaczyć, że jednak czas się pożegnać z nim. W zeszłym tygodniu o tym rozmawiałyśmy pod drodze jak do domu wracałyśmy i o dziwo poskutkowało.


Inna ciekawa sprawa to ROLKI. Mąż sobie kupił, dziecko też ma takie rolko-wrotki, tylko ja sierotka za asekurację robiłam. Ale już nie długo to się zmieni i też będę mieć swoje:):)



A póki co musimy jeszcze dokupić ochraniacze bo kask dostaliśmy razem z buciorami. I oczywiście kasku ja też nie mam.

                        Lilka na fotce jak widać przejęta tym, że z tatą pojeździ hi hi:)




1 komentarz:

Będzie mi miło jeśli pozostawisz po sobie ślad:)