Powered By Blogger

poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Podziękowania


Siedziało mi w głowie i w końcu uszło....... powstało takie coś:









Podziękowania dla Rodziców na Ślub.
Forma kartki to gate fold, chciałam zrobić na wyzwanie na SP, ale wstążka mi nie pasowała żadna.
Wymiary kartki to 14,5*14,5, plus pudełko do jej schowania.


Papiery użyte to przede wszystkim Magiczna Kartka Letni Poranek, trochę czarnego no i kwiatki własnej roboty plus stempel serduszko zrobione z gumki do mazania:):)


Tekst w środku zrobiłam sama, trochę czasu mi zajęło zlokalizować odpowiednią czcionkę i napisać jako tako tekst, ale się udało.

Jeszcze muszę poćwiczyć robienie fotek odpowiednio, ale coraz lepiej to wszystko widać. Dzięki pewnym informacją jakoś próbuję to ogarnąć.

Bym zapomniała moja ostatnia biżuteryjna zabawa, bransoletka:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli pozostawisz po sobie ślad:)