Powered By Blogger

wtorek, 21 sierpnia 2012

Za szybką czyli nietypowo




Nietypowe pudełeczko, powstało jako podziękowanie za pewne prezenty dla mojej Lilki. Długo myślałam jak się odwdzięczyć i wymyśliłam.
Exploding box jako domek dla misia.

Pudełko w rozmiarze 7*7 plus dach:)


Domek posiada drzwi, dwa okna i mały ogródek. Za jedną szybką czai się latarnia morska, a przed drugim rosną pnące się poziomki hi hi .........






Z powodu wyzwania w Galerii Rae dotyczącej za szybką zgłaszam tam moją pracę.

                                                      Drzwi wejściowe muszą być:)





                                             Okienko numer jeden, z szybką
                                                       i widokiem na latarnię


                                                     W środku misiu z pudełeczkiem na skarb






                                                                    Ogródeczek



                                                           Okienko numer dwa poziomki


   Całość zapakowana w celofan plus wstążeczka i tag:)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli pozostawisz po sobie ślad:)