Powered By Blogger

wtorek, 25 września 2012

I podpisali:)

Już po ślubie mojej siostry. Odbył się w sobotę i pogoda dopisała (pomimo przejścia burzy i ulewy przed godziną 15), a impreza zaczynała się o 16. Było super, fajnie i wogóle swietnie.





 Tutaj Lilka miała obrzucić ciotkę grosikami, ale była milsza i jej podawała:)

Moje dziecko zadowolone, potańczyła, poszalała i zasnęła coś około 20.30. Rosół jej bardzo smakował, a kotlety dewolaje to po prostu niebo w gębie.




A poza smakowitymi kąskami to udało mi się zrobić kilka bransoletek:





 

 I jedną kartkę świąteczną z wykorzystaniem papierków ze scrap.com.pl a dokładnie ławeczką i domek.





Bo jak wszyscy już świątecznie kartkują to czemu ja bym nie miała:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli pozostawisz po sobie ślad:)