Powered By Blogger

poniedziałek, 29 października 2012

Garderoba Mikołaja i pudełko:)

Coś mnie się spodobało rozbieranie, albo ubieranie Mikołaja i powstało póki co coś takiego:




Zrobione z tego co się nawinęło pod rękę, nawet przydały się filcowe naklejki do mebli jako ozdoby paska.

Teraz trzeba jeszcze stworzyć głowę mikołaja i buciorki hi hi i będzie komplet.


Jeszcze udało mi się stworzyć coś dla siebie tzn pudełko na fotki. Nazbierało się ich trochę, a że czekają na wklejenie to zrobiłam dla nich pudełko wykorzystując papierki ze scrap. com.pl tzn zestaw "CHATKA"  oraz taśmę washi (uzależniłam się od niej:))  i przy okazji wykorzystując mapkę
 do wyzwania powstało takie coś:






Tasiemka nie pamiętam skąd, kilka akrylowych złotych kropek, kilka kropelek pen pena i pudełko jest gotowe. Na fotkach świeżynka jeszcze klej na kropkach nie wysechł.:) Uwielbiam ten zestaw papierów:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli pozostawisz po sobie ślad:)