Powered By Blogger

poniedziałek, 5 listopada 2012

Świątecznie i nie tylko:)

Na pierwszy ogień oczywiście kartka świąteczna plus magnes z resztek filcu i papieru.

                                                        
  A karteczka z reniferkiem przyklejonym do pianki i papierem ze scrap.com.pl.

Trochę krzywy mi wyszedł, ale teraz na lodówce mam świątecznie:):)








Powstała też kartko-ramka jako podziękowanie za życzenia urodzinowe jakie Lilka otrzymała, oczywiście ciężko jest pójść na pocztę i wysłać, ale jutro wyślę na pewno z kartką na urodziny.
Kartko-ramka wygląda tak:


Użyłam papieru z "CHATKI"  oraz taśmy washi. Naprawdę nie sądziłam, ze to taki fajny dodatek, taka taśma:)


A kartka urodzinowa powstała z papierów RAPAKIVI, które czekały aż wreszcie coś z nich zrobię. Jakoś nie wiedziałam co z nich stworzyć i powstała kartka z pudełkiem.




Czasem udaje mi się zrobić coś nawet co mi się podoba. Może nie jest to arcydzieło, ale te słoneczniki upolowałam w jakimś sklepie na wyprzedaży i mi się przydały. A tasiemka w kratkę czerwoną też pochodzi od RAPAKIVI (duży wybór i są bardzo fajne).



Szkoda, że czas tak szybko ucieka bo doba za krótka, a najgorzej jak muszę wstać na 6 do pracy, jak ja tego nie cierpię:( Wolę nawet w nocy pracować bo jestem takim nocnym stworkiem,a wstawanie rano mnie dobija................ ehhhhh


Obecnie wymyśliłam sobie pewien projekt ciekawe czy mi się uda go zrobić, bo pewne dwa wyzwania zmobilizowały moje szare komórki do pracy!!!!!!




1 komentarz:

Będzie mi miło jeśli pozostawisz po sobie ślad:)