Powered By Blogger

środa, 21 listopada 2012

Trochę tego jest............




Zrobiłam kilka prac ostatnio, ale ogólnie to doba ma za mało godzin.:) Jakoś nie ogarnięta jestem i się nie wyrabiam. Jeszcze na dodatek wczoraj prawie sobie rękę uszkodziłam bo w pracy mamy taki piec z zacinającymi się drzwiami. Na szczęście chyba tylko mięsień naciągnęłam.


Stroik szyszkowy w kształcie serduszka:) Powstał na zamówienie i już jest ozdobą w Pakośći na cmentarzu.






Bransoletki i ozdoba na szyję, która powstała na zamówienie.

 Ozdoba na szyję zapakowana w pudełeczko z kokardą.




A na koniec moje kochane dziecię malujące farbkami do malowania palcami:)



I jeszcze ze sto pomysłów w głowie. Na szczęście jutro mam wolne to coś stworzę na pewno:) Miłej nocy wszystkim zaglądającym!!

2 komentarze:

  1. Wspaniałe serducho i biżuteria też! najwspanialsza ta wschodząca gwiazda polskiej areny rękodzielniczej z kolorowymi paluszkami:*
    zapraszam do siebie na candy - info u mnie w pasku bocznym na samej górze!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne to serducho z szyszek!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli pozostawisz po sobie ślad:)