Powered By Blogger

poniedziałek, 21 stycznia 2013

Kwiatki ponownie i prezent:)



Zacznę od prezentu jak dostałam do Joasi, jej kwiatki to praktycznie każdy zna, a już o doniczkach z kwiatkami nie wspomnę:)







Prezent przyszedł w naprawdę ciężkim momencie, gdyż zmarła przyjaciółka mojej mamy. Była naprawdę bardzo dobrym człowiekiem i moja mama mogła liczyć na jej pomoc i wsparcie w trudnych chwilach. Była niewysokiego wzrostu, ale o dużym sercu. I taka pozostanie w naszej pamięci. Niestety zmarła z powodu powikłań  po grypie AH1N1.
Dzięki niespodziewanym kwiatkom uśmiech powrócił na mojej twarzy.
                                                               [*]


Teraz powracając do spraw bardziej scrapowych ostatnim czasie miałam zamówienia na kwiatki. Powstały 3 kompozycje, każda inna:

 Kompozycja fioletowo-czerwono-kremowa
                                         Kompozycja czerwono-kremowa

 Kompozycja niebiesko-biała



Kwiatki są w koszyczkach z papierowej wikliny, każdy pomalowany, obwiązany wstążką i zapakowany w celofan.


Mam jeszcze kilka innych prac, ale o tym później.



Pozdrawiam wszystkich tutaj zaglądaczy:)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli pozostawisz po sobie ślad:)