Powered By Blogger

piątek, 18 stycznia 2013

Kwieciście:)

U mnie ostatnio kwiatowo się zrobiło, a to za sprawą zamówień na koszyki z kwiatkami. (koszyki z papierowej wikliny, a kwiatki z krepiny)


Pierwszy powstał taki: mieszanka kwiatów z krepiny i sztucznych.


Fotki nie wyraźne ponieważ skończyłam robić w nocy, a rano do pracy koleżance wiozłam, a fotki robiłam o 5 rano:)


Potem powstały takie dwa:




I jeszcze muszę 3 zrobić, prócz tego mam pewne tworki, które nie umieszczę przed czasem, żeby nie było:)


U nas się ostatnio dużo dzieje, w pracy zmiany............ chyba na dobre:)



A w mojej pracowni od tygodnia wygląda jakby bomba wybuchła...... dobrze, że mam tydzień wolnego co sobie posprzątam i odpoczne od tego wszystkiego.

Pozdrawiam wszystkich zaglądaczy:)


1 komentarz:

Będzie mi miło jeśli pozostawisz po sobie ślad:)