Powered By Blogger

piątek, 26 kwietnia 2013

Zestaw 18:)

 Dostałam zamówienie na zestaw dla dziewczyny na 18 urodziny. Oczywiście bez konkretów, ale coś mnie ostatnio temat gorsetowy trzyma. Pomyślałam i stworzyłam kartkę z gorsetem, a że nie posiadam żadnych wykrojników i takich tam to zrobiłam po swojemu:) I nawet mi się spodobało:)



Bukiet z lizaków CHUPA CHUPS MINI



 Karteczka gorsecik





 Zestaw razem: kartka z pudełkiem plus bukiecik






 Jak ktoś chętny mogę kursik pokazać jak można zrobić gorset. Prosto i nawet fajnie wygląda.




Teraz został mi jeszcze temat komunijny do zrealizowania.............. a mi się dzisiaj nic nie chce. Lilka jakaś zachrypnięta jest:(  I oczywiście dużo mówi...... za mamusią hi hi.


Pozdrawiam zaglądaczy!!


1 komentarz:

Będzie mi miło jeśli pozostawisz po sobie ślad:)