Powered By Blogger

sobota, 22 czerwca 2013

Piękny dzień

Uwielbiam jak mam wolne i jest ładna pogoda:) A dzisiaj taki dzień właśnie nastał. Od rana z Lilka pracowałyśmy o tak:

 Czyli kręciłyśmy rurki i malowałyśmy. Tzn Lilka malowała, tutaj na fotce powstaje żabka mama:)

 Jak się Lilce znudziło wymyśliła mamie zadanie, zrobić skrzydełka. I takie oto powstały skrzydełka motylka w 5 minut.

 Moja kochana księżniczka dzisiaj pozowała do zdjęć więc korzystałam z okazji i je robiłam.



 Popołudniu wybrałyśmy się z babcią Bożenką nad Zalew Koszycki. Była impreza na powitanie lata. Lilka próbowała swoją pierwszą watę cukrową. Była taka duża:


 po oskubaniu przez mamę, która maniakalnie uwielbia ten przysmak od dziecka przybrała rozmiar taki:

 Jak wróciłyśmy okazało się, że odwiedził nas wujek i ciocia, a Lilka dostała prezent, który mama z ciocią Alą złożyły. Wielki HOMAR:)


Było też straszenie duszkiem..........................



A na koniec prezent dla szwagierki imieninowy:

Coś słodkiego i  %:)

Miłego weekendu wszystkim życzę, ja niestety jutro do pracy:(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli pozostawisz po sobie ślad:)