Powered By Blogger

sobota, 8 czerwca 2013

Pożyczony aparat:)

Udało mi się od mojej mamy pożyczyć aparat. Bez niego ciężko komórką czytelne fotki zrobić.
Musze tylko ogarnąć ustawienia bo póki co to robię na automacie.



Kilka prac jakie ostatnio powstały:








Bardzo ostatnio się różyczek narobiłam, bukietów z lizaków dużo:) drzewka, łódki i kartki. Niestety brak aparatu sprawił, że nie wszystko zostało obfocone, ale teraz już będę robić fotki.
Część moich prac zaniosłam do otwartego u nas sklepiku, tj Galeria Manufakturki 
i na FB.

Magiczne miejsce z mnóstwem różniastych twórczych rzeczy.


Moja Lilka ostatnio potrafi przywrócić mój uśmiech na twarzy przytulając się  znienacka i mówiąc "KOCHAM CIĘ MAMO". Moje serduszko wie kiedy mamie jest smutno:)
Tatuś pracuje i podoba mu się więc jedno zmartwienie mniej:) Tylko doba za krótka:(



Twórczego weekendu życzę wszystkim:)

1 komentarz:

  1. Ale dużo czasu poświęcasz ostatnio pracy i wszystko takie piękne Ci wychodzi:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli pozostawisz po sobie ślad:)