Powered By Blogger

środa, 27 lipca 2011

Imieninki mamusi:)

Wszystkim Annom wszystkiego naj naj:)
Lila zrobiła mamie dzisiaj duży prezent, spała aż do godziny 9 rano:)

Upiekłyśmy całą masę skorupek orzeszków, dostałam mnóstwo prezentów i życzeń:) I nawet mała dzisiaj pozwoliła mi na porobienie porządku trochę. Tak właśnie się zabawiała jak mama sprzątała:):)













Podsumowując uczy się tańca na rurze czy jak???







                                         Byłyśmy także na spacerku rowerowym z Fredziem:)
























Mała rozrabiaka uwielbia jeździć rowerkiem, ale nie znosi jak się zatrzymujemy. Więc tego kto jeździe z nią na spacer czeka nie lada wyczyn.


Dzisiaj znowu zrobiłam zamówienie na scrapowe przydasie:) I mam nadzieje, że lada moment przyjdzie do mnie zamówienie ze scrapińca.

Babcia z dziadkiem i ciocią Alą, byli dzisiaj w odwiedzinach. Lilia wymęczona jednak nie zasnęła tak szybko.

Ale widać wesoła z niej i towarzyska osoba będzie, bo im więcej ludzi tym bardziej się popisuje. Ciekawe za kim się wydała? ? Hi hi
 Zabrałam się w końcu za zrobienie exploding box, ciekawe co mi wyjdzie, ale dokończę z rana bo za ciemno i nic nie widać. A ślepa niestety jestem:(

Na koniec fajne foto natury:)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli pozostawisz po sobie ślad:)