Powered By Blogger

środa, 20 lipca 2011

Szaleństwa z babcią Bożenką:)

Wtorek był szalonym dniem, trochę biegania po lekarzach, ale co najważniejsze to, że Lilka dała się zostawić z babcią Bożenką. Foto relacja poniżej:):)

Ja będę grzeczna:)

Języczek:)

A co to jest???

Ale fajna dziewczynka i to podwójnie:)

Pobawisz się ze mną???

Piąteczka:)

Ale super kobietka jestem:)


Na fotkach widać jakie to dziewczę szczęśliwe:):) Nie mogę się napatrzeć jak ona fajnie przed tym lustrem siedziała i się śmiała i patrzyła.


Próbowałam zrobić fotki pudełka, ale za nic mi się nie udawało. A takie pudełeczko zmajstrowałam na guziczki do różnorakich prac. 


Takie coś było
A takie coś powstało



Niestety ciemność w mieszkaniu nie pozwoliła mi na lepsze foto, zresztą i tak nie jestem zadowolona z widoku.

Ale przynajmniej nauczyłam się robić kwiatki  przepisu kursowego  z tej stronki CRAFTYPANTKI. Tylko, że zamiast dziurkacza kolistego wybrałam w kształcie serca i wyszły o to takie kwiatki:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli pozostawisz po sobie ślad:)