Powered By Blogger

poniedziałek, 20 maja 2013

Komunijnie ponownie i cos:)

Ponownie powstały księgi i jeszcze mam kilka zamówień:)



Powstało także drzewko:
 I breloczek filcowy - PASZCZUREK:



U nas się teraz dużo dzieje, po pierwsze tatuś pracuje, po drugie ja mam troszkę wolnego to ogarniam bałagan domowy, a po trzecie produkuje księgi KOMUNIJNE:)

Uczyłyśmy się dzisiaj pisać literkę "A", przykleiłam jej większą tablicę (kawałek folii tablicowej upolowanej w empiku za jedyne 19,99 czyli 45cm*2 metry długości). Wcześniej miałyśmy kawałek na drzwiczkach od komody, ale że ściana nam się ubrudziła od artystycznych kleksów to dokleiłam i teraz dziecko ma zajęcie.


I fajna rzecz się stała ponieważ w moim mieście otwarto coś o czym marzyłam, żeby było. Galeria Manufaktury, tylko jakoś z pracami się wyrobić nie mogę bo wszystko mi w świat wychodzi i nie nadążam z produkcją.
Galeria Manufaktury
I marzy mi się BIG SHOT, ale coś mnie za bardzo boli wydać tyle pieniążków. Póki co produkuję się dziurkaczowo:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli pozostawisz po sobie ślad:)