Powered By Blogger

wtorek, 24 września 2013

Jesienne puszczanie latawca:)






Na Digital Paper jest wyzwanie:)  I jakoś tak mnie wzięło na te misie Teodorki. ( udało mi się jedne grafiki Janet wygrać w candy na FB). Te grafiki są wspaniałe, bardzo trudno wybrać tę jedną, ale cóż tylko tyle mogłam wybrać. Wiem, że wspaniale się z nimi pracuje, a wybór jest niesamowity. Patrząc na te grafiki przypadła mi jedna szczególnie i skojarzyło mi się to od razu z puszczaniem latawca jesienią wśród liści kolorowych:)

Karteczka powstała taka:







Na bazie z PAPIEROWEJ GALANTERII.


Melduję, że po urlopie, w pracy same zmiany i ogarnąć teraz to wszystko istna maskara. Przedszkola nadal nie mamy i na dodatek Lilka dostała gorączki i majaczy:( Ehhhh



Kilka prac jakie powstały niedawno:








1 komentarz:

  1. ta karteczka z latawcem jest świetna, a dla Lilki zdrówka życzę!:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli pozostawisz po sobie ślad:)