Powered By Blogger

niedziela, 6 października 2013

Metrówka:)

Moje kochane maleństwo ma już metr, dokładnie 100cm mierzy Lilka. Właśnie minęły jej 3 urodzinki dokładnie 2 października. Urodzinki wyprawiliśmy jej w sobotę i uparłam się, że zrobię jej tort niestety moje zdolności i skleroza sprawiły, że wyszło takie straszydło:






Ale nie ma to jak walczyć z tortem do 4 nad ranem he he. Przy czym pisaki lukrowe zrobiły mi psikusa:(

Moja mała modnisia z urodzinową babeczką i domkiem:





Pochwalę się też kilkoma pracami jakie ostatnio wytworzyłam, tylko część fotek jest robionych komórką ponieważ coś na akumulatorki w aparacie siadają i się nie ładują niestety.

Bransoletki dwie: jedna z żółwikiem i muszelkami
 a druga z ciasteczkiem

                                        Koszyk z 60 różami:)  i kartka
 

Mniejsza wersja koszyczkowa:
 


 
A na koniec fotka pewnego domku, ale póki co lokatora nie widzieliśmy jak tam wchodzi:
\


 Nielegalnie wykopany domek w ogródku pod pietruszką:)

Szykuję małe candy ponieważ zrobiłam trochę porządków ostatnio:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli pozostawisz po sobie ślad:)